Մագիստրոսական Աշխատանք ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ «ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
ԳԼՈՒԽ ԱՌԱՋԻՆ. ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ
1.1 Աշխատանքային դաստիարակության նպատակները, խնդիրները, իրականացման ձևերը և միջոցները
1.2 Աշխատանքային դաստիարակության կապը դաստիարակության մյուս բաղադրամասերի հետ
1.3 Աշխատանքային դաստիարակությունը և սովորողների
մասնագիտական կողմնորոշումը
1.4 Արտադպրոցական կամավորական աշխատանք
ԳԼՈՒԽ ԵՐԿՐՈՐԴ.«ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ԱՌԱՐԿԱՆ ՈՐՊԵՍ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑ
2.1 Աշխատանքային դաստիարակության դիդակտիկական պայմանները «Տեխնոլոգիայի» ուսուցման գործընթացում
2.2 Աշխատանքային դաստիարակության իրականացումը «Տեխնոլոգիա» առարկայի բովանդակային միջուկում ներառված բաժինների դասավանդման ընթացքում
ԳԼՈՒԽ ԵՐՐՈՐԴ. ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅԱՄԲ
3.1 Գործնական աշխատանքի նախապատրաստումը և իրականացումը
3.2 Գործնական աշխատանքի արդյունքների վերլուծությունը և ամփոփումը
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
ՀԱՎԵԼՎԱԾ