Մագիստրոսական Աշխատանք Ընտանեկան դաստիարակության արդյունավետ պայմանների ստեղծման հիմնախնդիրները
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
ԳԼՈՒԽ ԱՌԱՋԻՆ. ԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆԱԿԱՆ ՆԱԽԱԴՐՅԱԼՆԵՐԸ
1.1 Ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության կազմակերպման մանկավարժական պայմանների ձևավորման տեսական հիմունքներն ու առանձնահատկությունները
1.2 Ընտանեկան ավանդույթներն ու դրական սովորույթները որպես արդյունավետ դաստիարակության կազմակերպման մանկավարժական պայմանների ապահովման նախադրյալներ
1.3 Ընտանիքում երեխաների տարիքային և անհատական առանձնահատկությունների հաշվառումը որպես արդյունավետ դաստիարակության մանկավարժական պայմանների ստեղծման
հիմք
1.4. Ընտանիքի բնութագիրը և գլխավոր գործառույթները
ԳԼՈՒԽ ԵՐԿՐՈՐԴ. ԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄՆ ԸՆՏԱՆԻՔՈՒՄ
2.1. Ընտանեկան դաստիարակության բնորոշ սխալները
2.2 Ծնողների կողմից երեխաների վրա ոչ ճիշտ ներգործությունների հետևանքները
2. 3 Ընտանեկան ներդաշնակ փոխհարաբերությունները որպես արդյունավետ դաստիարակության և անձի ձևավորման պայման
ԳԼՈՒԽ ԵՐՐՈՐԴ. ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅԱՄԲ
3.1 Գործնական աշխատանքի նախապատրաստումը և իրականացումը
3.2 Գործնական աշխատանքի արդյունքների վերլուծությունը և ամփոփումը
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
ՀԱՎԵԼՎԱԾ